Ajankohtaista

16.2.2022

Satu puuttuvasta viestintäsuunnitelmasta

Olipa kerran yritys, joka halusi kasvattaa liikevaihtoaan sekä yrityksen tunnettuutta. Yrityksen karismaattinen toimitusjohtaja päätti luoda yritykselle sometilit ja kehotti henkilöstöään ”tuuttaamaan niihin jotakin”. Henkilöstö pyöritteli silmiään. […]
3.3.2022

Mikä ihmeen yritystarina?

Yritystarina voi olla muutakin kuin muutama rivi piilotettuna yrityksen nettisivuille. Se voi olla viestinnän ja markkinoinnin selkäranka eli tarina, joka kiinnostaa aidosti kaikkia sidosryhmiä. Moni yrittäjä […]
18.3.2022

Harkintakyky pelastaa kaaoksessa

Viestintäammattilaisen työtä pidetään usein ”vain” sanojen ja esiintymisen hiomisena. Viime aikojen kriisit ovat kuitenkin paljastaneet viestijän tärkeimmän taidon: harkintakyvyn.  Ammattilainen punnitseekin paitsi sanansa myös tekonsa kultavaa’alla. […]
30.5.2022

Vinkki valmistuville: panosta viestintään ja luovuuteen

Heti kärkeen – lämpimät onnittelut kaikille koulunsa päättäville ja intoa ja onnea uusiin polkuihin! Elätte inspiroivaa aikaa👍. Haluaisin viestintä- ja tarina-ammattilaisena antaa muutaman vinkin, jonka uskon […]