Olipa kerran yritys, joka halusi kasvattaa liikevaihtoaan sekä yrityksen tunnettuutta. Yrityksen karismaattinen toimitusjohtaja päätti luoda yritykselle sometilit ja kehotti henkilöstöään ”tuuttaamaan niihin jotakin”. Henkilöstö pyöritteli silmiään. […]
Yritystarina voi olla muutakin kuin muutama rivi piilotettuna yrityksen nettisivuille. Se voi olla viestinnän ja markkinoinnin selkäranka eli tarina, joka kiinnostaa aidosti kaikkia sidosryhmiä. Moni yrittäjä […]
Viestintäammattilaisen työtä pidetään usein ”vain” sanojen ja esiintymisen hiomisena. Viime aikojen kriisit ovat kuitenkin paljastaneet viestijän tärkeimmän taidon: harkintakyvyn. Ammattilainen punnitseekin paitsi sanansa myös tekonsa kultavaa’alla. […]
Heti kärkeen – lämpimät onnittelut kaikille koulunsa päättäville ja intoa ja onnea uusiin polkuihin! Elätte inspiroivaa aikaa👍. Haluaisin viestintä- ja tarina-ammattilaisena antaa muutaman vinkin, jonka uskon […]