Haluatko erottua kilpailijastasi tai parantaa brändisi yleistä tunnettuutta? Vai haluatko vain suunnitelmallisesti kirjata ylös yrityksesi tai yhteisösi koko vuoden viestintäprojektit? Ehkä kaipaat myös viestien kirkastusta ja räätälöintiä eri kohderyhmille?
Kaikkiin näihin tarpeisiin auttaa viestintäsuunnitelman laatiminen. Se on tärkeä työkalu silloin, kun viestintää halutaan tehdä selkeästi, tavoitteellisesti ja pitkäjänteisesti.
Olipa kyse yksittäisestä projektista tai vuosikellosta, huolellinen suunnittelu kannattaa aina. Hyvä suunnitelma auttaa myös tunnistamaan spontaanisti ilmaantuvat mahdollisuudet.
Parhaimmillaan ja tehokkaimmillaan viestintäsuunnitelma linkittyy yrityksen strategisiin tavoitteisiin ja tukee yrityksen bisneksen kasvua.
Marjo on laatinut lukuisia viestintäsuunnitelmia uransa aikana – niin projektikohtaisia kuin laajoja, koko yrityksen vuoden perspektiivin kattavia suunnitelmia.